تعمیرات تبلت ال جی

شرکت ال‌جی، شرکت خوشه‌ای کره‌ای است. این شرکت پس از سامسونگ، دومین شرکت خوشه‌ای (فعال در چند صنعت) در کشور کره جنوبی می‌باشد. دفتر مرکزی گروه ال‌جی در برج دوقلوی ال‌جی، در شهر سئول قرار دارد. ال جی شرکت بسیار شناخته شده ای در زمینه تولید لوازم خانگی و الکترونیکی می باشد و محصولات گوناگونی با کیفیت خوب روانه بازار می کند و طرفداران خاص خود را دارد. در ایران هم این شرکت جز شرکت های محبوب و جز گزینه های خرید هست. گذشتت از لوازم خانگی ای که مورد استقبال واقع شده است، مانیتور و گوشی ها و تبلت های این شرکت هم مورد توجه قرار گرفته اند.                                                                 8.3_03201308302020377501

نسل پیشرفته تبلت‌های ال جی با آخرین تکنولوژی‌ها و جدیدترین امکانات، با یک پردازنده قوی می باشد که می توانید با استفاده از آن برخی از کارهای روزمره را انجام دهید و نیازی نباشد که میشه پشت سیستم رایانه شخصی خود بنشینید. چرا که یکی از مزایای استفاده از تبلت ها قابل حمل بودن آن است.
با استفاده از تبلت می توانید در صورت اینکه به اینترنت متصل باشید کارهای خود را که مربوط به اینترنت است انجام دهید. همچنین می توانید برخی از فایلهای نوشتاری خود را ویرایش کنید و به مطالعه کتابهای الکترونیکی بپردازید. دیدن عکس و فیلم و انجام بازی از دیگر قابلیت ها هست.  تبلت هارا می توان رایانه تو جیبی تعبیر کرد اما همه  قابلیت های ان را ندارد و البته برخی از ابزارهای جانبی را مانند ماوس و کیبورد را نیز ندارد. البته برخی از انواع تبلت صفحه کیبورد جداگانه دارند.
تبلت ها هم گاهی به علت عوامل مختلفی با مشکل ر کارکرد خود مواجه می شوند و باید نسبت به بر طرف ساختن آن اقدام شود. از جمله خرابی ها می توان به این موارد اشاره کرد:
  • کند کار کردن صفحه تاچ
  • نداشتن صدا یا تصویر
  • کارنکردن کلیدها
  • عدم اتصال به اینترنت
  • عدم شناسایی رم و سیم کارت
  • مشکلات مربوط به شارژ باتری
  • شکستگی صفحه نمایش آن
  • و…

وبسیار موارد دیگر که ممکن است با آن مواجه شده باشید و باید بررسی دقیق شود که ایراد از کجاست. چرا که این لوازم الکترونیکی هستند و با از کار افتادن قطعه ای داخل مدار آن تمامی دستگاه تحت تأثیر قرار می گیرد. بنابراین می توانید با مراجعه به مرکز مجتمع فنی ملی پایتخت، واحد تعمیرات تبلت، به عنوان یکی از قویترین مراکز تعمیراتی لوازم الکترونیکی نسبت به تعمیر دستگاه تبلت ال جی خود اقدام نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس »لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران -میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک ۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

صفحه اصلی
 
تعمیرات تبلت ال جی