تعمیرات تبلت ایسر

ایسر یک شرکت چندملیتی می‌باشد که مرکز آن در تایوان است و در زمینهٔ فناوری رایانه و الکترونیک، تولید رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ و سرور فعالیت می‌کند. نام این شرکت از جمله برندهای شناخته شده در ایران می باشد و مخاطبان و طرفداران خاص خودش را دارد و همانطور که گفته شد از جمله محصولات مهم آن که بسیار برای ما شناخته شده است لپ تاپ می باشد و اخیرأ هم تبلت آن. gadgetnews-acer-iconia-tab-10-new-620x328

تبلت ها به دلیل اینکه سبک و قابل حمل هستند و می توان برخی از کارهایی که با رایانه شخصی خود می توانیم انجام دهیم مورد استقبال واقع شده اند که می توان در مواقعی که خارج از خانه هستیم مثلا در مترو یا ماشین یا … نیز از آن ها تا حد امکان استفاده کرد. چون صفحه نمایش آن نسبت به گوشی های تلفن همراه بزرگتر هستند برای نمایش فیلم و عمس و حتی انجام برخی بازی ها مناسب تر هستند.

حتمأ در حین استفاده از تبلت خود گاهی با بروز اختلالاتی در روند کار خود مواجه شده اید که کار را برای شما مشکل کرده است. برخی از این مشکلات می تواند مربوط به سخت افزار و برخی مربوط به نرم افزار دستگاه شما باشد که باید به صورت دقیق بررسی شود. چرا که این وسیله ای الکترونیکی است و تمامی اجزا می توان گفت به هم مربوط هستند و باید مورد اصلی پیدا شود. برخی از مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری که ممکن است پیش بیاید:

  • شکستگی صفحه نمایش بر اثر ضربه که باید تعویض شود.
  • کند بودن سرعت تاچ صفحه
  • خرابی کیبورد تبلت ایسر و عدم کارکدن آن هنگام اتصال به تبلت (در صورت داشتن کیبورد)
  • کار نکردن پورتهای آن
  • خاموش شدن ناگهانی
  • عدم پخش صدا یا تصویر
  • دیده شدن پیغام هایی مانند: NO BOOT، NO POWER،  Wipe DATA و …
  • شارژ نشدن باتری
  • و…

و بسیاری موارد دیگر که شما با آن ممکن است مواجه شوید. در صورت بروز مشکلاتی از این قبیل می توانید با مراجعه به مرکز مجتمع فنی ملی پایتخت، یکی از قویترین مراکز تعمیر انواع دستگاه های الکترونیکی، و ارتباط با واحد تعمیرات تبلت ایسر، نسبت به رفع مشکل دستگاه خود اقدام کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس » لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران -میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک ۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

صفحه اصلی
تعمیرات تبلت ایسر