تعمیرات تبلت ایسوس

شرکت ایسوس یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده رایانه و محصولات جنبی آن است. محصولاتی مانند: سیستم سرور، لپ‌تاپ، نمایشگر کریستال مایع، کارت ویدیو، کارت ویدیوی ۳ بعدی و دستگاه‌های اینترنت پهن‌باند، تلفن همراه، رایانه جیبی، دیسک‌گردان‌های نوری، روتر ارتباط بی‌سیم، قطعات شبکه و دیگر ابزارهای جانبی مانند ابزار حکاکی بر روی دیسک و وب‌بین (وب‌کم) را می‌توان نام برد. این شرکت بزرگترین تولید کننده مادر برد در دنیاست. همچنین شرکت ایسوس به برخی شرکتهای تولید کننده قطعات رایانه ای خدمات ارائه می دهد. 

11936_4444444444444444444444441

شرکت ایسوس نه تنتها در دیگر کشورها بلکه در ایران نیز شناخته شده است و از محصولات آن اسقبال می شود. لپ تاپ و تبلت ایسوس از جمله محصولات مورد توجه مردم است. تبلت از جمله وسایل الکترونیکی است که وقتی روانه بازار شد بسیار مورد توجه قرار گرفت چرا که قابلیت های مورد انتظار کاربر را در حد معقول داشت و حمل و نقل آن راحتتر بود. از این وسیله تعبیر به لوح اینترنتی می شود؛ چرا که عمده کار این وسیله به منظور ارتباط با اینترنت و انجام کارهای این چنینی تولید شد.

تبلت ایسوس هم توانست در بین انواع برندهای مختلف جایگاهی برای خود بین کاربران پیدا کند و از برندهای قوی این رقابت باشد. استفاده راحت و قابلیتهای خاصی که این وسیله دارد کار کردن با آن نیز زیاد است و ممکن است در اثر کارکردن زیاد یا نادرست یا حتی عوامل خارجی با مشکلاتی روبرو شود. خرابی های نرم افزاری یا سخت افزاری. مانند:

  • شکستگی صفحه لمسی در اثر ضربه
  • خرابی هایی در دکمه ها یا برخی پورتها
  • عدم شارژ شدن
  • خاموش شدن ناگهانی
  • سرعت پایین عملکرد تاچ
  • اجرا نشدن برخی نرم افزار کاربردی
  • دیر روشن شدن دستگاه 
  • و…

در صورت بروز هر گونه خرابی در سیستم تبلت ایسوس خود می توانید با واحد تعمیرات تبلت مجتمع فنی ملی پایتخت تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس » لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران -میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک ۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

صفحه اصلی
تعمیرات تبلت ایسوس